Returmatchen mod Frederiksværk endte 12-12

Efter en relativt sikekr sejr på 15-5 i det første opgør var den samlede sejr aldrig i fare, og med 12-12 endte den samlede sejr på 27-17 til Gribskov.

Frederiksværk havde på dagen lånt et par spillere der, selvom de bor i Frederiksværk, spiller i andre klubber. Sandi Stojanovski på 2272 der til daglig spiller i Hillerød og William Philipsen på 1927 der til daglig spiller i BMS, vi havde til gengæld to sultne juniorer der havde udset sig de to erfarne herrer som opvarmning til weekendes DM. Selvom det endte med 3-1 til Frederiksværk havde både Markus og Mads lige stillinger mod Stojanovski indtil tidnød spolerede festen. Mads vandt derimod over William Philipsen, og kronede endnu en imponerende indsats af de to unge på 1-2 brættet med sammenlagt 50% over de to matcher!

Der var hele tre maxister i Rasmus Pape, Lars og John K.