Nyt medlem

√  Kom og prøv om det er noget for dig, inden du melder dig ind. Det er nemlig vigtigt for os, at alle føler sig velkommen og synes at klubben er et hyggeligt sted at komme.

√  Som medlem af Gribskov Skakklub er du samtidig medlem af Dansk Skak Union og får tilsendt SKAKBLADET gratis 4 gange pr. år. Som medlem kan du deltage i turneringer over hele Danmark.

√  Kontingent opkræves halvårligt og udgør pr. halvår:
Pensionister kr. 450 ( fra det fyldte 65 år), Seniorer kr 550, Børn og Unge kr 350 (til og med 20 år), B- medlemmer kr 200 .

Hvis du har lyst til at prøve Gribskov Skakklub, kan du møde op en mandag kl. 19.30 i  i Frivilligcenter Helsinge (Vestergade 4, 3200 Helsinge) Du kan også skrive til Finn Eldor (28 59 92 11) for at få mere information.

Vi spiller hver mandag fra ultimo august til primo maj.

Hvis du vil indmeldes, så send:
– Navn
– Adresse
– Fødselsdag
 – Telefon
 – E-mail

E-mail: fz72a07e@gmail.com (Finn Eldor)

Vi glæder os til at se dig i skakklubben.