Ny bestyrelse og sæsonopstart 22. august kl. 19

Ved den ekstraordinære generalforsamling blev følgende bestyrelse valgt:

Jørn Vestergaard – formand

Jesper Stuhr – næstformand og sekretær

John Schjølin – Rekvisitter mv.

Finn Eldor – holdskak

Jette Pedersen – kasserer

John K. Sørensen valgte efter en menneskealder i klubbens bestyrelse ikke at genopstille og Lars Erik Linderod valgte af personlige årsager ikke at genopstille. Bestyrelsen skylder begge en stor tak for deres store indsats i bestyrelsen.

Sæsonopstart

Sæsonopstart bliver i år tirsdag 22. august kl. 19 med smørrebrød og lynskak. Af hensyn til indkøb af smørrebrød skal der tilmeldes til Jørn Vestergaard på vestdal@yahoo.dk

Klubben deltager i sæsonen med to klubhold i hhv. mesterrækken og c-rækken. Jørn er joldleder før holdet i mesterrækken og Finn for holdet i c-rækken.

Herudover byder året blandt andet på klubturneringer, Gribskovturneringen sammen med Nordkalotten, venskabsdyster mod Frederiksværk samt hyggelige klubaftener med træningstilbud.

Bestyrelsen byder alle vel mødt i den kommende sæson.