VM-Matchen 11-30/11-2016 i New York

Sig nærmer tiden hvor klodens bedste skakspiller skal findes over 12 partier. Denne gang foregår det i New York i det fashionable Fulton Market, hvor det ypperste Norge og Rusland (Kramnik er nok uenig) har at byde på rent skakligt, skal have afgjort hvem der er bedst til at spiller berlineren i spansk!

fulton

Tanken er lidt at kombinere det sociale med det skaklige, hvor fælles mad og drikke kombineres med storskærm fra matchens officielle live-feed, hvor et hav af stormestre vil kommentere partierne, hvor det så er op til os at bevise at vi er bedre end dem 🙂

Brug nedenstående link til at tilkendegive hilke dag(e) du konne have lyst til at deltage, så smider jeg en officiel invitation ud hvis folk har lyst.

Tilkendegiv hvilke dag(e) du kan her…