To nye juniormedlemmer

Til trods for at de højt og helligt havde lovet at vente til efter holdskakken var overstået så har klubbens to nyeste juniormedlemmer meldt deres ankomst allerede nu – født kl. 02.26 og kl. 02.29 den 18/2 blev de indmeldt kl. 04.26 og har således muligheden for at være medlem af klubben hele deres liv minus to timer. Opkaldt efter Folke Bernadotte og Vigdis Finbogadottir nyder de livet på Hillerøds Neonatalafdeling og er allerede blevet forelagt Bobby Fischers 60 Memorable Games – uden dog at vise synderlig interesse!

Moderen er i fin form, mens faderen var lidt ude af balance – dog ikke mere end en god whiskey rettede op på det!

2

De kan ikke helt trækkene endnu, så vi skal ikke forvente at se dem som aktive medlemmer før om en 4-5 år 🙂