Simultan mod Sandi Stojanovski den 9/11-2016

Vi har fået nedenstående invitation fra Frederiksværk om at spille simultan mod Sandi Stojanovski, som i den netop overståede dobbeltrunde i skakligaen spillede remis med Jørn Sloth og Stellan Brynell.

“Frederiksværk Skakklub har skakaften i klubhuset, Prambrovej 7, Frederiksværk, onsdag 9. november 2016 kl. 1930, hvor Sandi Stojanovski vil udfordre klubbens medlemmer i simultanskak. Sandi har ikke sat nogen begrænsning på antal spillere, så i den anledning tilbyder vi medlemmer af Gribskov Skakklub at deltage i simultanskakken.
Sandi Stojanovski er medlem af Hillerød Skakklub, men han bor i Frederiksværk og er begyndt at komme i vores skakklub, hvor vi nyder godt af hans viden om skak.
Af hensyn til arrangementets afviklingvil jeg gerne have en tilbagemelding om antal deltagere fra Gribskov Skakklub.”

Meld tilbage til mig på rap@redbarnet.dk inden fredag den 4/11-2016, så giver jeg en samlet tilbagemelding til Frederiksværk.